مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 04:302020-07-02فرهنگي

2 نمایش عروسکی ویدئویی تولید شد/ آموزش مفاهیم فرهنگی به خردسالان


مدیریت هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در راستای آموزش مفاهیم فرهنگی و اجتماعی و انتقال باورهای دینی و ملی به نسل جدید 2 نمایش عروسکی به شکل ویدئویی تولید کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین ویدیوها در ادامه تلاش های قبلی برای حمایت از استعدادهای جوان هنرمند و استفاده از هنر و قابلیت های آنها برای توجه دادن به دغدغه های فرهنگی روز، آموزش مفاهیم فرهنگی و اجتماعی و انتقال باورهای دینی، فرهنگی و ملی به نسل جدید و به خصوص نونهالان، خردسالان و کودکان به عنوان مهم ترین دوره های سنی تاثیرپذیری و شکل گیری شخصیت است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 در توضیح این ویدئوها آمده است: هنرهای نمایشی بدون شک یکی از بهترین ابزارهای تربیتی و فرهنگی هستند که در قالب های گوناگون می توانند در این راه به کار برده شوند.

این بار هم ما به سراغ نمایش عروسکی رفته ایم.

در این کار تنها تدوین گر و کارگردان تلویزیونی عوامل حرفه ای هستند و باقی آنها، از جمله نویسنده و کارگردان خانم زیبا برجی فلاح که در جشنواره های مختلف جایزه هایی هم دریافت کرده اند، از کشف های سازمان فرهنگی هنری هستند که در برنامه ها یا جشنواره های این سازمان هنر و استعدادشان شکوفا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 نمایش عروسکی ویدئویی تولید شد/ آموزش مفاهیم فرهنگی به خردسالان

2 نمایش عروسکی ویدئویی تولید شد/ آموزش مفاهیم فرهنگی به خردسالان