مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 04:252020-07-02سياسي

هدف «اقتصاد مقاومتی» پایان دادن به برنامه ریزی بخشی است


برنامه ریزی بخشی آسیب های جدی به اقتصاد ملی زده است و هدف اقتصاد مقاومتی پایان دادن به این روش های غلط در اداره اقتصاد ملی است.

- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برنامه ریزی بخشی آسیب های جدی به اقتصاد ملی زده است و هدف اقتصاد مقاومتی پایان دادن به این روش های غلط در اداره اقتصاد ملی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه روز گذشته (چهارشنبه) به ریاست محسن رضایی دبیر مجمع تشکیل جلسه داد.

محسن رضایی در این نشست و در ادامه بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در خصوص تحقق اهداف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گزارشی از جهت گیری ها، اقدامات و برنامه های این وزارت خانه را به اعضای هیات عالی نظارت ارائه کرد.

حسین مدرس خیابانی از تلاش این وزارت خانه برای برنامه ریزی جامع در جهت تحقق کامل اهداف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: برنامه ریزی کلانی شامل چهار راهبرد اصلی ، هفت محور و 40 برنامه اجرایی طراحی کرده ایم که بطور مستمر رصد و ارزیابی می شود.

وی افزود: تکمیل 184 طرح نیمه تمام پیشران، احیاء و فعال سازی یک هزار و 20 معدن و 25 کارخانه فراوری، حمایت از پروژه های دانش بنیان، فعال سازی دو هزار و 200 و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف «اقتصاد مقاومتی» پایان دادن به برنامه ریزی بخشی است

هدف «اقتصاد مقاومتی» پایان دادن به برنامه ریزی بخشی است