مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 04:002020-07-02سياسي

مدیریت منابع و اولویت بندی نیازها ضرورت دوران کرونا در کشور است


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت منابع، اولویت بندی نیازها و رعایت ساختار قانونی، ضرورت دوران مقابله با کرونا در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد علیرضا بیگی اظهار کرد: سطح بندی در مقابله با کرونا موجب خلل در تصمیم گیری ها، کاهش سرعت انجام کارها و کمبود امکانات شده است.

وی افزود: برای گذر از این وضعیت، پیش بینی ها بر اساس واقعیت ها باید باشد، تا کمبود بودجه نداشته باشیم.

وی همچنین با بیان اینکه تورم در شهریور امسال به شدیدترین شکل بیشتر خود را نشان خواهد داد، گفت: باید مسوولان با حضور در صحنه و استفاده از تمام امکانات مانع تورم بیشتر در جامعه شوند.

بیگی با اشاره به اینکه مردم نیازمند عدالت هستند، گفت: با حفظ فرصت های شغلی در شرایط کنونی باید به سمت جهش تولید حرکت کنیم و با تمام امکانات تلاش کنیم تا پرچم اشتغال برافراشته شود.

وی با بیان اینکه ایجاد و حفظ فرصت های اشتغال و راه اندازی مجدد برخی واحدها با توجه ویژه امکان پذیر است، اظهار کرد: مجلس فعلی در تراز انقلاب اسلامی خواهد بود و تلاش های موثری را برای رفع مشکلات خواهد داشت.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: به خاطر امانت داری رای مردم آذربایجان شرقی در انتخابات مجلس شورای از فرمانداری شهرستان تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت منابع و اولویت بندی نیازها ضرورت دوران کرونا در کشور است

مدیریت منابع و اولویت بندی نیازها ضرورت دوران کرونا در کشور است