مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 04:002020-07-02دانش

برگزیدگان مسابقات دانشجویی «من و کرونا» در دانشگاه تهران تقدیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ مراسم تقدیر برگزیدگان مسابقه دانشجویی خاطره نویسی من و کرونا و دو مسابقه کتابخوانی علی از زبان علی و جوان و انتخاب بزرگ از مجموعه مسابقات کتابخوانی هشت بهشت امروز با حضور جمال رحیمیان معاون فرهنگی سازمان جهاد .

- برگزیدگان مسابقات دانشجویی من و کرونا در دانشگاه تهران تقدیر شدند مراسم تقدیر برگزیدگان مسابقه دانشجویی خاطره نویسی من و کرونا و دو مسابقه کتابخوانی علی از زبان علی و جوان و انتخاب بزرگ از مجموعه مسابقات کتابخوانی هشت بهشت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ مراسم تقدیر برگزیدگان مسابقه دانشجویی خاطره نویسی من و کرونا و دو مسابقه کتابخوانی علی از زبان علی و جوان و انتخاب بزرگ از مجموعه مسابقات کتابخوانی هشت بهشت امروز با حضور جمال رحیمیان معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و دکتر محمدعلی زارع چاهوکی مدیر کل فرهنگی دانشگاه تهران برگزار شد.

در ابتدای مراسم جمال رحیمیان معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران گفت: مسابقه خاطره نویسی من و کرونا یک ظنز فرهنگی دانشجویی برای کاهش میزان استرس دانشجویان در ایام کرونا بود؛ از این رو در این فضای خاص، سوژه ها و ایده های خوبی مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان مسابقات دانشجویی «من و کرونا» در دانشگاه تهران تقدیر شدند

برگزیدگان مسابقات دانشجویی «من و کرونا» در دانشگاه تهران تقدیر شدند