مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 03:552020-07-02سياسي

کرونا هم مقابل اراده «سپاه» در ساخت جاده «کوه بدو» کم آورد+ عکس و فیلم


  این فرزندان امام روح الله که روزی این معمار کبیر انقلاب در وصف آن ها اینگونه فرمود، ای کاش من هم یک پاسدار بودم این روزها در هوای بسیارگرم و طاقت فرسای 45 درجه تابستان کمر همت به آبادانی شهرها و روستاها بستند.

محرومیت زدایی از شاخص ترین برنامه های سپاه پاسداران است و این نهاد مردمی و انقلابی در راستای محرومیت و آبادانی روستاها، مناطق محروم، کم برخوردار و همچنین روستاهای صعب العبور عزم خود را جزم کرده و از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و نیز بدون هیچ گونه چشم داشتی خدمات بی منت به مردم ارائه می دهند.

منطقه پنجم نیروی دریای سپاه و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه از قافله خدمت رسانی عقب نمانده اند و در این سال ها در بخش محروم مهران در راستای محرومیت زدایی، امید و شادی دوباره ای با ساخت موج شکن، مسکن، مدرسه، آبرسانی و ساخت سرویس های بهداشتی جان تازه ای به روستاهای این بخش و دیگر مناطق این شهرستان داده اند.

اگر این روزها سری به روستاهای دور افتاده و کم برخوردار کوه بدو با جمعیتی بالغ بر 500 نفر با قدمتی 800 ساله در ارتفاعات کوه بدو بخش مهران در 20 کیلومتری شهرلمزان و فاصله 130 کیلومتری شرق بندرلنگه بزنید کار بزرگ و جهادی منطقه پنجم نیروی دریای سپاه را مشاهده خواهید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا هم مقابل اراده «سپاه» در ساخت جاده «کوه بدو» کم آورد+ عکس و فیلم

کرونا هم مقابل اراده «سپاه» در ساخت جاده «کوه بدو» کم آورد+ عکس و فیلم