مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 03:502020-07-02اجتماعي

ساخت بیش از 30 درصد مدارس استان کرمان توسط خیرین


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به ساخت بیش از 30 درصد مدارس استان توسط خیرین خاطر نشان کرد: در سال 99 تاکنون خیرین بیش از 150 میلیارد تومان در امر مدرسه سازی مشارکت داشته اند.

- ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به ساخت بیش از 30 درصد مدارس استان توسط خیرین خاطر نشان کرد: در سال 99 تاکنون خیرین بیش از 150 میلیارد تومان در امر مدرسه سازی مشارکت داشته اند.

احمد اسکندری نسب صبح امروز 12 تیرماه در آیین افتتاح مدرسه 6 کلاسه خیرساز بقیه الله در شهر کرمان، مدرسه سازی را به عنوان مهمترین کار خیر نام برد و افزود: خیرین مدرسه ساز برای همیشه تاریخ ماندگار و جاودانه خواهند بود.

وی با اشاره به ساخت بیش از 30 درصد مدارس استان توسط خیرین خاطر نشان کرد: در سال 99 تاکنون خیرین بیش از 150 میلیارد تومان در امر مدرسه سازی مشارکت داشته اند.

اسکندری نسب از اجرای طرح کشوری آجر به آجر در راستای مدرسه سازی خبر داد و افزود: افراد می توانند با هر اندازه کمک در این طرح در امر مدرسه سازی مشارکت داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: خانواده معظم شهید عارف محمدحسین یوسف الهی به یاد این شهید والا مقام در ساخت این مدرسه مشارکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بیش از 30 درصد مدارس استان کرمان توسط خیرین

ساخت بیش از 30 درصد مدارس استان کرمان توسط خیرین