مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 20:402020-07-01اقتصادي

دولت از مخاطب اصلی مسکن حمایت و پشتیبانی می کند


معا ن شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت از مخاطب اصلی مسکن حمایت و پشتیبانی می کند تا مسکن بدست مصرف کننده اصلی برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فرزانه صادق شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان کردستان، با اشاره به مشکلات تعاونی فرهنگیان اقصی نقاط کشور افزود:  راستی آزمایی در زمینه اعضای تعاونی و شرایط عضویت آنها یا افرادی که به بهانه عضوگیری زمین خواری می کنند نیازمند بررسی ویژه است.

وی وجود انواع تعاونی ها و تعدد تعاونی های مسکن  را نیازمند حساسیت بیشتر دانست و گفت: در این راستا استاندار باید حمایت کند تا اعضای تعاونی ها شناسایی شوند.

صادق تعیین تکلیف در حوزه معماری و شهرسازی را ضروری برشمرد و افزود: در این زمینه راه و شهرسازی کشور همکاری های لازم را بعمل می آورد.

به گفته وی، زمین های ارزان قیمت به بهانه اقدام ملی افزایش قیمت شود محرز نخواهد شد چرا که چرخه کامل وزارت مسکن این است که به مسکن منتهی شود.

معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در سال های گذشته سرمایه های زیادی بخشیده شده است اظهار کرد: شهرداری باید پهنه هایی که دارای کاربری مسکونی است به دقت بررسی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت از مخاطب اصلی مسکن حمایت و پشتیبانی می کند

دولت از مخاطب اصلی مسکن حمایت و پشتیبانی می کند