مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 16:452020-07-01پزشكي

احتمال قرمز شدن وضعیت کرونایی گچساران و چرام


سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از احتمال قرمز شدن وضعیت شهرستان های گچساران و چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از احتمال قرمز شدن وضعیت شهرستان های گچساران و چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

محمدمهدی بانشی عصر روز چهارشنبه 11 تیرماه در نشست اضطراری ستاد مقابله کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: احتمال قرمز شدن وضعیت کرونایی شهرستان های گچساران و چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

وی اظهارکرد: در صورت قرمز شدن وضعیت در این شهرستان ها محدودیت های نمازجمعه، تالارهای عروسی، مهدکودک ها، مدارس و دانشگاه ها بیشتر خواهد شد.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از 10 خرداد ماه تاکنون وارد پیک کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد شده ایم و روند کرونا در این استان صعودی است.

بانشی تصریح کرد: تعطیلات عید فطر، تعطیلات خردادماه، دید و بازدید ها و تجمعات از جمله عروسی و عزا در افزایش مبتلایان کرونا در استان تاثیرگذار بوده اند.

وی بیان کرد: اجتماعات از جمله مدارس، دانشگاه ها، مهدکودک ها و عروسی و عزا باید در سطح استان کنترل شوند تا بتوانیم از این وضعیت عبور کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال قرمز شدن وضعیت کرونایی گچساران و چرام

احتمال قرمز شدن وضعیت کرونایی گچساران و چرام