مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-01ورزشي

شرایط ارتقای جایگاه داوری والیبال ایران چیست؟


رییس فدراسیون والیبال اهداف بلندمدتی برای کمیته های مختلف تدوین کرده که افزایش سطح تحصیلات داوران و و ارتقای جایگاه داوری کشورمان در جهان، - از جمله اهداف مدنظر کمیته داوران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، کمیته داوران فدراسیون والیبال از جمله کمیته هایی است که به تازگی رییس و دیگر اعضای آن مشخص شدند و افزایش سطح تحصیلات و آگاهی داوران والیبال ایران و ارتقای جایگاه داوری کشورمان در جهان، از جمله اهداف مدنظر برای این کمیته است که چگونگی دستیابی به این اهداف، موضوع این گزارش است.

افزایش سطح تحصیلات مقدمه ارتقای جایگاه داوران ایران رییس فدراسیون والیبال معتقد است که باید سطح تحصیلات و آگاهی داوران والیبال ایران افزایش یابد تا جایگاه داوری کشورمان نیز در جهان افزایش یابد.

محمدرضا داورزنی در نخستین نشست کاری کمیته داوران با یادآوری این موضوع تاکید کرد که اگر این برنامه به خوبی اجرا شود، چهار سال دیگر شاهد حضور داوران باسواد و آگاهی در والیبال ایران خواهیم بود.

وی استفاده از نفرات محدود در داوری مسابقات را یکی از دلایل بروز اختلافات در جامعه داوری والیبال ایران دانست و گفت: باید از تمامی ظرفیت داوری کشور در لیگ ها، مسابقات قهرمانی کشور و سایر مسابقات استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط ارتقای جایگاه داوری والیبال ایران چیست؟

شرایط ارتقای جایگاه داوری والیبال ایران چیست؟