مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-01سياسي

تبلیغات حلقه گمشده صنعت گردشگری استان کرمان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه تبلیغات حلقه گمشده صنعت گردشگری این استان است، گفت: با راه اندازی کمپین تبلیغاتی و معرفی ظرفیت های گردشگری این استان حلقه های مفقوده توسعه گردشگری را یک به یک متصل کرده وگردشگری .

- ایسنا/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه تبلیغات حلقه گمشده صنعت گردشگری این استان است، گفت: با راه اندازی کمپین تبلیغاتی و معرفی ظرفیت های گردشگری این استان حلقه های مفقوده توسعه گردشگری را یک به یک متصل کرده وگردشگری را به یک اقتصاد پویا تبدیل خواهیم کرد.

فریدون فعالی ظهر امروز چهارشنبه یازدهم تیرماه در نشست با نماینده مردم بافت، رابر و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران این شهرستان ها افزود: با توجه به ظرفیت های گردشگری شهرستان های مذکور می توان تعریف جدیدی از گردشگری برای هریک از آنها داشت که در حال حاضر به صورت بالقوه باقی مانده اند و نیازمند حمایت و همکاری مسئولان مرتبط برای بالفعل شدن هستند.

وی با اشاره به اینکه از 22 اثر ثبت جهانی کشور 7 اثر آن در استان کرمان قرار دارد، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری مسئولان استانی برای این 7 اثر جهانی برنامه ریزی کرده و اعتبارات مورد نیاز برای ساماندهی آنها جذب کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات حلقه گمشده صنعت گردشگری استان کرمان

تبلیغات حلقه گمشده صنعت گردشگری استان کرمان