مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 08:452020-07-01اقتصادي

پیش بینی تداوم روند صعودی بورس


سرپرست بورس منطقه ای کرمانشاه از رشد 222 درصدی ارزش معاملات بورس منطقه ای کرمانشاه در سه ماهه امسال خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست بورس منطقه ای کرمانشاه از رشد 222 درصدی ارزش معاملات بورس منطقه ای کرمانشاه در سه ماهه امسال خبر داد.

اعظم فرجی در گفت و گو با ایسنا، ارزش معاملات انجام شده در بورس منطقه ای کرمانشاه در سه ماهه امسال را بیش از 26 هزار و 144 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: افزایش 222 درصدی ارزش معاملات را در سه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد بودیم.

وی از معامله دو میلیارد و 184 میلیون سهم و حق تقدم هم در این مدت یاد کرد و ادامه داد: در حجم معاملات تغییر خاصی نسبت به سال گذشته نداشتیم و عمده تغییر قیمت رخ داده ناشی از بالا رفتن قیمت سهام بوده، نه افزایش حجم معاملات.

سرپرست بورس منطقه ای کرمانشاه با اشاره به روند صعودی شاخص کل بورس طی حدود شش ماه اخیر، خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ها و اقداماتی که در دست انجام است به نظر می رسد روند مثبت بازار البته با شیب ملایم تری نسبت به چند ماه اخیر، همچنان ادامه داشته باشد.

فرجی یکی از عوامل اثرگذار بر وضعیت آتی بورس و روند صعودی آن را تصمیم بر کاهش 20 درصدی کارمزد معاملات دانست که باعث افزایش جذابیت بازار سرمایه برای متقاضیان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تداوم روند صعودی بورس

پیش بینی تداوم روند صعودی بورس