مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-01سياسي

راه اندازی آزمایشگاه های تخصصی در پارک علم و فناوری کاشان


رییس پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی از پذیرش و استقرار بیش از 25 واحد فناور و شرکت دانش بنیان در دوره نوگشایی پارک علم و فناوری کاشان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی از پذیرش و استقرار بیش از 25 واحد فناور و شرکت دانش بنیان در دوره نوگشایی پارک علم و فناوری کاشان خبر داد.

محمد نظیفی فرد با اعلام این خبر، اظهار کرد: پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی با هدف توسعه فناوری در سطح منطقه ای و ملی، حمایت از نوآوری های فناورانه کسب و کارهای دانش محور و تجاری سازی دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی منطقه با همت مدیریت دانشگاه کاشان و با اخذ موافقت و همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از مهرماه 1398 نوگشایی شده است.

وی افزود: واحد جذب و پذیرش پارک علم و فناوری کاشان در مدت زمان کوتاهی بیش از 25 واحد فناور و شرکت دانش بنیان را در زمینه های مختلف فناوری از جمله اسانس و گیاهان دارویی، نساجی، الکترونیک کامپیوتر و فناوری اطلاعات، شیمی و نانو مواد و همچنین تجهیزات پزشکی در این پارک جذب و مستقر کرده است.

رییس پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 90 نفر متخصص حرفه ای در واحدهای فناور مشغول به فعالیت هستند، خاطر نشان کرد: انتظار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی آزمایشگاه های تخصصی در پارک علم و فناوری کاشان

راه اندازی آزمایشگاه های تخصصی در پارک علم و فناوری کاشان