مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 06:502020-07-01اجتماعي

کاظمی: لغو تمام اردو های دانش آموزی همچنان ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا کاظمی معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: تمام اردو های دانش آموزی که از ابتدای اسفند و همزمان با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس لغو شده بود به دلیل استمرار .

- معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از استمرار لغو تمام اردو های دانش آموزی که از ابتدای اسفند 1398 اعلام شده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا کاظمی معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: تمام اردو های دانش آموزی که از ابتدای اسفند و همزمان با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس لغو شده بود به دلیل استمرار شرایط کرونایی همچنان لغو خواهد بود.

وی از انجام مکاتباتی در خصوص این موضوع با معاونت تربیت بدنی و سلامت به عنوان دبیر ستاد مدیریت بیماری کرونا، خبر داد و افزود: با اعضای قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه در خصوص آماده نمودن یادمان های راهیان نور اقداماتی صورت پذیرفته است که قرار است به محض آماده شدن مکان های فوق از طرف ستاد اعلام شود.

کاظمی تصریح کرد: با توجه به وضعیت هشدار یا قرمز اکثر مناطق غرب و جنوب کشور از جمله استان های آذربایجان غربی، کردستان، خوزستان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاظمی: لغو تمام اردو های دانش آموزی همچنان ادامه دارد

کاظمی: لغو تمام اردو های دانش آموزی همچنان ادامه دارد