مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-01سياسي

افتتاح نخستین هتل 5 ستاره مرکز مازندران


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از افتتاح نخستین هتل 5 ستاره در شهرستان بابلسر با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از افتتاح نخستین هتل 5 ستاره در شهرستان بابلسر با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبر داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، سیف الله فرزانه صبح امروز چهارشنبه 11 تیر 99 با اعلام این خبر گفت: هتل 5 ستاره میزبان نخستین هتل 5 ستاره مرکز استان مازندران است که شامگاه پنچشنبه 12 تیر، با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به بهره برداری می رسد.

وی به سرمایه گذاری 350 میلیارد تومانی این مجموعه اشاره کرد و افزود: این مجموعه در شهرستان بابلسر با ایجاد 200 فرصت شغلی آغاز به کار می کند.

فرزانه از مجموعه تالارها، سالن VIP رستوران یاس، رستوران سلف سرویس، رستوران ایتالیایی، رستوران محلی و کافی شاپ به عنوان دیگر بخش های این هتل 5 ستاره نام برد و بیان کرد: این هتل در 16 طبقه و 162 اتاق مشرف به دریای خزر و قله دماوند براساس آخرین متد و تکنیک های مهندسی صنعت هتلداری ایران احداث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین هتل 5 ستاره مرکز مازندران

افتتاح نخستین هتل 5 ستاره مرکز مازندران