مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 03:352020-07-01اقتصادي

حداقل 300 هزار میلیارد بدهی میراث روحانی برای دولت بعد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مشرق نوشت: برنامه دولت برای رفع کسری بودجه، انتشار حجم عظیم انواع اوراق مالی است که بازپرداخت آن ها به دوش دولت بعد خواهد بود به طوری که فقط برای اوراقی که امسال منتشر می شود، - خزانه خالی و بدهی های انباشته، میراث دولت روحانی برای دولت آینده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مشرق نوشت: برنامه دولت برای رفع کسری بودجه، انتشار حجم عظیم انواع اوراق مالی است که بازپرداخت آن ها به دوش دولت بعد خواهد بود به طوری که فقط برای اوراقی که امسال منتشر می شود، دولت سیزدهم باید 300 هزار میلیارد تومان از بودجه اش را کنار بگذارد.

دمیدن در تنور انتشار بی محابای اوراق جهت تأمین مالی دولت در حالی است که دولت دوازدهم، سال پایانی خود را سپری می کند و آقای همتی رییس کل بانک مرکزی نیز به طور مستمر در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، با اعلام آمادگی برای این موضوع، دولت را به انتشار حجم عظیم اوراق بدهی تشویق و ترغیب می نماید.

قرار داشتن در سال آخر خدمت بدان معناست که تسویه حجم قابل توجهی از اوراق مذکور، برعهده دولت آتی قرار خواهد گرفت؛ لذا بار مالی منتقل شده، جزو مهم ترین چالش هایی است که دولت بعد در روز های ابتدایی باید با آن دست و پنجه نرم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداقل 300 هزار میلیارد بدهی میراث روحانی برای دولت بعد

حداقل 300 هزار میلیارد بدهی میراث روحانی برای دولت بعد