مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 03:102020-06-30بين الملل

ترامپ: از دست چین عصبانیم!


رییس جمهور آمریکا بی مسئولیتی خود در قبال مهار کرونا را با طرح اتهام علیه چین توجیه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا بار دیگر ناکامی خود در مهار بحران کرونا را به گردن چین انداخت.

به همین دلیل، وی در پیامی توییتری نوشت: با دیدن نمایش چهره زشت همه گیری (کرونا) در سراسر جهان از جمله خسارت عظیمی که به آمریکا وارد کرده، از چین بیشتر و بیشتر عصبانی می شوم.

مردم می توانند این عصبانیت را ببینند و من می توانم آن را حس کنم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، ترامپ از همان آغاز بحران کرونا، تلاش کرد تا چین را در شیوع آن مقصر جلوه دهد و حتی دولت پکن را به ارائه اطلاعات نادرست درباره کووید 19 متهم کرد.

این فرافکنی ترامپ در حالی انجام می شود که دکتر فائوچی رییس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا، به کنگره هشدار داد در صورتی که مقامات و مردم اقداماتی برای مهار شیوع ویروس کرونا اتخاذ نکنند، ممکن است موارد این بیماری در این کشور بیش از دو برابر شود و به 100 هزار مورد در روز برسد.

طبق اعلام دانشگاه جانز هاپکینز شمار قربانیان کرونا در آمریکا به 127 هزار نفر رسیده و طی 24 ساعت گذشته نیز تعداد کلی مبتلایان به ویروس کووید -19 در آمریکا به دو میلیون و 629 هزار و 372 نفر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: از دست چین عصبانیم!

ترامپ: از دست چین عصبانیم!