مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 02:552020-06-30اجتماعي

تا 6 ماه دیگر مشکلات فضای آموزشی استثنایی خوزستان به حداقل می رسد


رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به جزییات پروژه های در حال ساخت این اداره، گفت: حداکثر تا شش ماه دیگر با کامل شدن پروژه های در حال ساخت، - ایسنا/خوزستان رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به جزییات پروژه های در حال ساخت این اداره، گفت: حداکثر تا شش ماه دیگر با کامل شدن پروژه های در حال ساخت، مشکلات آموزش و پرورش استثنایی در زمینه فضاهای آموزشی به حداقل می رسد.

علی ممبینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت فضاهای آموزشی آموزش و پرورش استثنایی خوزستان، اظهار کرد: خوشبختانه حداکثر تا شش ماه دیگر و با کامل شدن پروژه های در حال ساخت، مشکلات آموزش و پرورش استثنایی در زمینه فضاهای آموزشی به حداقل می رسد.

وی ادامه داد: در شهریورماه سال جاری یک سالن ورزشی در بهبهان و در آذر ماه اولین مدرسه استثنایی در باوی به بهره برداری می رسند.

همچنین یک مدرسه استثنایی در کارون در دی ماه سال جاری تکمیل می شود.

دانش آموزان با نیازهای ویژه شهرستان کارون و باوی اکنون در مدارس عادی درس می خوانند که با تکمیل دو پروژه شان، دارای مدرسه استاندارد می شوند.

ممبینی در پایان گفت: همچنین دو مدرسه در مناطق کیانشهر و بهارستان اهواز با پیشرفت 40 درصدی در حال تکمیل هستند که تا پایان سال 99 و یا نیم سال اول 1400 به بهره برداری می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا 6 ماه دیگر مشکلات فضای آموزشی استثنایی خوزستان به حداقل می رسد

تا 6 ماه دیگر مشکلات فضای آموزشی استثنایی خوزستان به حداقل می رسد