مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 11:252020-06-30اجتماعي

باران در چهار استان از شنبه 14 تیر/ باد و گرد و خاک در پنج استان از فردا


مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری در استان های اصفهان، قم، یزد، سمنان و جنوب خراسان رضوی وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود، - صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح وضعیت جوی کشور در روزهای آتی و امروز بیان کرد: در ساعات بعدازظهر امروز در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همچنین شمال اردبیل، شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

  وی ادامه داد: روز چهارشنبه در کردستان، زنجان، قزوین، گیلان، مازندران و شمال همدان بارش پراکنده پیش بینی می شود که با وزش باد همراه است.

  ضیاییان افزود: روز پنج شنبه 12 تیر در شمال غرب کشور بارش پراکنده و در استان های مازندران، گیلان، اردبیل، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار باران و رعد و برق به همراه وزش باد پیش بینی می شود.

  وی اظهار کرد: روز جمعه 13 تیر در ارتفاعات استان های گیلان، مازندران و اردبیل و جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان رشد ابر و رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

  مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روزهای شنبه 14 تیر و یکشنبه 15 تیر باران در آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات مازندر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران در چهار استان از شنبه 14 تیر/ باد و گرد و خاک در پنج استان از فردا

باران در چهار استان از شنبه 14 تیر/ باد و گرد و خاک در پنج استان از فردا