مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 10:202020-06-30سياسي

برگزاری جشنواره دانشجویی دل نوشته های من و نهج البلاغه


رییس دانشگاه پیام نور استان تهران از برگزاری جشنواره دانشجویی دل نوشته های من و نهج البلاغه توسط دانشگاه پیام نور استان تهران خبر داد و اظهار داشت: - رییس دانشگاه پیام نور استان تهران از برگزاری جشنواره دانشجویی دل نوشته های من و نهج البلاغه توسط دانشگاه پیام نور استان تهران خبر داد و اظهار داشت: کلیه دانشجویان دانشگاه پیام نور سراسر کشور در همه رشته ها و مقاطع می توانند در این جشنواره شرکت نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا بخشی خانیکی با اشاره به نقش و اهمیت آموزه های نهج البلاغه در میان مسلمین گفت: نهج البلاغه به عنوان یکی از اصیل ترین متون دینی شامل خطب، نامه ها و حکمت های راه گشا و عملی امیرالمومنین علیه السلام است که با توجه به فرامکانی و فرازمانی بودن این تعالیم، می توان آن را به عنوان یک منبع مهم در تربیت دینی و اخلاقی دانشجو به شمار آورد.

دبیر اجرایی جشنواره دانشجویی دل نوشته های من و نهج البلاغه در ادامه افزود: با توجه به شرایط کنونی جهان، کشور و شیوع ویروس کرونا، پیوند با دین و بزرگان مذهب بیش از گذشته احساس می شود.

ارتباط بیشتر با خداوند متعال و کلام وحیانی و ائمه اطهار علیهم السلام، به عنوان واسطه فیض الهی موجب حفظ آرامش، معنا بخشی به زندگی، تقویت روحیه، ایجاد هیجانات مثبت و کاستن آلام و دردهای انسان خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره دانشجویی دل نوشته های من و نهج البلاغه

برگزاری جشنواره دانشجویی دل نوشته های من و نهج البلاغه