مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 10:202020-06-30اقتصادي

خودروسازان از موفقیت در کم تاثیر کردن تحریم ها می گویند


مدیران عامل دو خودروساز بزرگ طی پیام هایی جداگانه به مناسب روز ملی صنعت، از ناکام ماندن تحریم ها توسط صنایع کشور و حفظ تولید با عزم صنعتگران کشور سخن گفتند.

- مدیران عامل دو خودروساز بزرگ طی پیام هایی جداگانه به مناسب روز ملی صنعت، از ناکام ماندن تحریم ها توسط صنایع کشور و حفظ تولید با عزم صنعتگران کشور سخن گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدجواد سلیمان- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا- با بیان اینکه صنایع کشور طی دوسال گذشته پیچیده ترین برهه حیات خود را تجربه کرده و در معرض محدودیت ها و موانع اقتصادی و سیاسی بین المللی و داخلی بسیاری قرار گرفتند؛ گفت: اما با وجود تمامی این مسائل، در سایه تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب، برنامه ریزی و تلاش دولت و همچنین مدیریت وزارت صنعت، معدن و تجارت، بخش های مهم و تاثیرگذار صنعتی کشور توانستند مشکلات را مدیریت کرده و دست اندازهای گوناگون را پشت سر بگذارند.

وی افزود: روند حرکت صنایع کشور در حوزه های مختلف در سال گذشته با بهره گیری از ظرفیت های متنوع داخلی و تکیه بر قابلیت ها و توانمندی های موجود، منتج به دستیابی به رکوردها و موفقیت های بزرگی در امر رونق تولید شد.

قطع وابستگی به بازارهای خارجی، جبران کمبودها در واردات کالاها با داخلی سازی آن ها، کاهش چشمگیر ارزبری تولید در کشور و مهم تر رسیدن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروسازان از موفقیت در کم تاثیر کردن تحریم ها می گویند

خودروسازان از موفقیت در کم تاثیر کردن تحریم ها می گویند