مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 10:052020-06-30بين الملل

سخنرانی وزرای خارجه ایران و آمریکا در جلسه شورای امنیت درباره قطعنامه 2231


وزرای خارجه آمریکا و ایران امروز قرار است در جلسه مجازی شورای امنیت سازمان ملل به سخنرانی درباره مفاد مربوط به قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، مایک پومپئو، وزیر امور خارجه آمریکا و محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، قرار است امروز (سه شنبه) در جلسه شورای امنیت سازمان که به صورت مجازی برگزار می شود در مورد اجرای توافق هسته ای برجام و مسائل مربوط به آن سخنرانی کنند.

به نوشته وبگاه ای بی سی نیوز ، این جلسه علنی که از مدت ها پیش برای آن برنامه ریزی شده بود در حالی در نهاد قدرتمند شورای امنیت سازمان ملل برگزار می شود که روز گذشته ایران حکم بازداشت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا و بیش از 30 نفر دیگر را صادر کرد.

انتظار می رود موضوع اصلی این جلسه مجازی مفاد مربوط به پایان تحریمهای تسلیحاتی ایران در اواسط اکتبر 2020 باشد که در قطعنامه 2231 در سال 2015 در حمایت از برجام مورد تصویب قرار گرفته است.

  مقامات قضایی ایران روز گذشته حکم بازداشت ترامپ و بیش از 30 نفر دیگر که در جریان به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی در فرودگاه بغداد دست داشتند را صادر کرد و از پلیس بین الملل (اینترپل) نیز درخواست کرد نام این افراد را در فهرست بین المللی افراد تحت تعقیب قرار دهد و به منظور دستگیری آنها ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی وزرای خارجه ایران و آمریکا در جلسه شورای امنیت درباره قطعنامه 2231

سخنرانی وزرای خارجه ایران و آمریکا در جلسه شورای امنیت درباره قطعنامه 2231