مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 09:552020-06-30حوادث

شر اینستاگرام دستگیر شد


ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ فردی را که اقدام به ایجاد صفحه ای برای انتشار تصاویر شرارت و قدرتنمایی اش در فضای مجازی کرده بود، دستگیر کردند.

- ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ فردی را که اقدام به ایجاد صفحه ای برای انتشار تصاویر شرارت و قدرتنمایی اش در فضای مجازی کرده بود، دستگیر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدتی قبل عوامل تیم رصد در مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس امنیت عمومی عمومی پایتخت با صفحه ای در اینستاگرام مواجه شدند که در آن فردی اقدام به انتشار تصاویری از قدرت نمایی و کری خوانی های خود کرده بود.

همچنین مشاهده شد که این فرد اقدام به انتشار تبلیغات غیر مجاز نیز در صفحه خود کرده است که در همین راستا تیمی از ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

در جریان تحقیقات انجام شده، ماموران با رصد های اطلاعاتی و شیوه و شگرد پلیسی مخفیگاه متهم را در یکی از محلات شمال غرب تهران شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضایی به این محل رفته و او را در یک عملیات دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

با انتقال متهم به مقر پلیس، وی تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن اعتراف کرد که هدفش از راه اندازی این پیج کسب درآمد از طریق انتشار آگهی در فضای مجازی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شر اینستاگرام دستگیر شد

شر اینستاگرام دستگیر شد