مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 05:252020-06-30اجتماعي

بارش پراکنده باران در برخی نقاط کشور


مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران در برخی از استان های کشور طی دو روز آینده گفت: در سواحل شمالی کشور به تدریج افزایش نسبی دما رخ می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز و فردا (10 و 11 تیر) در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز در استان‌های مازندران و گلستان به ویژه در ساعات بعدازظهر رشد ابر، رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با بیان این که طی امروز و فردا در سواحل شمالی کشور نیز افزایش نسبی دما خواهیم داشت، تصریح کرد: از امروز تا پنج شنبه (10 تا 12 تیر) طی ساعات بعدازظهر در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان رشد ابر همراه با رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

ضیاییان افزود: از روز پنج شنبه تا شنبه (12 تا 14 تیر) در برخی مناطق شمالی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل جنوبی دریای خزر و ارتفاعات البرز در استان‌های مازندران، البرز و تهران بارش پراکنده با احتمال رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش پراکنده باران در برخی نقاط کشور

بارش پراکنده باران در برخی نقاط کشور