مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 05:102020-06-30دانش

کسب رتبه اول در میان مجلات تخصصی گیاه پزشکی و حشره‎شناسی


مجله Journal of Insect Biodiversity and Systematics دانشگاه تربیت مدرس به سردبیری دکتر علی اصغر طالبی در میان 21 مجله علمی تخصصی گیاه پزشکی و حشره شناسی کشور، موفق به کسب رتبه اول شد.

- مجله Journal of Insect Biodiversity and Systematics دانشگاه تربیت مدرس به سردبیری دکتر علی اصغر طالبی در میان 21 مجله علمی تخصصی گیاه پزشکی و حشره شناسی کشور، موفق به کسب رتبه اول شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر داده‎های پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) مجله Journal of Insect Biodiversity and Systematics که توسط دانشگاه تربیت مدرس و با همکاری انجمن حشره‎شناسی ایران از سال 2015 انتشار خود را آغاز کرده است، با IF= 0.

705 و بر اساس شاخص کیفیت Q1 در بین 21 مجله تخصصی گیاه پزشکی و حشره‎شناسی رتبه اول، در میان 373 مجله گروه علوم کشاورزی و زیست شناختی رتبه سوم و در بین 736 مجله علوم زیستی رتبه هفتم را دریافت کرده است.

این مجله به سردبیری دکتر علی اصغر طالبی عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی، مدیر مسئولی دکتر احد صحراگرد از دانشگاه گیلان و مدیریت داخلی دکتر احسان رخشانی از دانشگاه زابل منتشر می شود و اعضای هیأت تحریریه نیز از چهره‎های برجسته علمی ایران، گرجستان، یونان، صربستان، اتریش و هلند هستند.

مجله JOBS به صورت فصلنامه، مقالات تحقیقی، مروری و مونوگراف را در زمینه های رده‎بندی و تنوع گونه‎ای حشرات و سایر بندپایان به چاپ م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه اول در میان مجلات تخصصی گیاه پزشکی و حشره‎شناسی

کسب رتبه اول در میان مجلات تخصصی گیاه پزشکی و حشره‎شناسی