مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 01:352020-06-29پزشكي

بستری ها از تعداد مرخصی ها بیشتر شده است/ برگزاری جشن ها مهم ترین علت افزایش ابتلا


معاون کل وزارت بهداشت، در خصوص افزایش مرگ و میر کرونا هشدار داد و گفت: اینکه تعداد بستری ها از تعداد ترخیصی بیشتر شده علامت خطر بسیار بزرگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ایرج حریرچی، با حضور در تحریریه بخش خبری 21 شبکه یک سیما گفت: از مهمترین عللی که اخیراً منجر به افزایش مرگ و میر ناشی از بیماری کووید 19 شده، برگزاری جشن ها در برخی از استان ها مانند خوزستان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان، بوشهر، کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی پس از تعطیلات عید سعید فطر بوده است.

وی افزود: بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید 19 نتیجه جبری و الزامی رفتار ما در بازگشایی ها و رعایت نکات بهداشتی و درمانی است که انجام می دهیم و این بیماری شوخی ندارد.

حریرچی ادامه داد: به میزانی که تماس های اجتماعی خود را افزایش دهیم و از ماسک استفاده و بهداشت فردی را رعایت نکنیم با افزایش میزان ابتلاء به این بیماری مواجه خواهیم شد.

معاون کل وزارت بهداشت، گفت: هدف گیری وزارت بهداشت، کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری کووید 19 به تک رقمی بود، اما اکنون بیش از دو هفته است که این رقم در کشورمان سه رقمی شده است.

وی با اشاره به اینکه مجبوریم بازگشایی ها را انجام دهیم، تاکید کرد: در این بازگشایی ها باید پروتکل بهداشتی و درمانی را رعایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری ها از تعداد مرخصی ها بیشتر شده است/ برگزاری جشن ها مهم ترین علت افزایش ابتلا

بستری ها از تعداد مرخصی ها بیشتر شده است/ برگزاری جشن ها مهم ترین علت افزایش ابتلا