مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 17:502020-06-29فرهنگي

مجموعه داستانی من از گاوی که لگد می زند می ترسم منتشر شد


مجموعه داستان « من از گاوی که لگد می زند می ترسم »؛ متشکل از 7 داستان کوتاه در 71 صفحه به همت نشر شهید کاظمی روانه بازار شد.

- مجموعه داستانی "من از گاوی که لگد می زند می ترسم" منتشر شد ایسنا/قم مجموعه داستان من از گاوی که لگد می زند می ترسم ؛ متشکل از 7 داستان کوتاه در 71 صفحه به همت نشر شهید کاظمی روانه بازار شد.

داستان های این کتاب که شامل تعدادی از داستان های نوشته شده توسط حامد اشتری از سال 92 تا 98 است دارای ارتباط مضمونی خاصی با یکدیگرند.

این کتاب 71 صفحه ای که از هفت داستان با روایت هایی معاصر و درون مایه هایی اکثراً انتقادی تشکیل شده، جدیدترین اثر داستانی حامد اشتری است.

در این مجموعه داستان نویسنده سعی دارد با بهره گیری از نماد و نشانه ها، نگاهی چالشی به رابطه روشنفکران و مردم عادی داشته باشد.

او کوشیده است تا از این طریق توجه خوانندگان اثرش را به هویت ایرانی_اسلامی سوق دهد.

در اکثر این داستان ها زنی در ظاهر قصه و یا در بطن آن نقش مهمی ایفا می کند و گاهی به عنوان نمادی از هویت انسان ایرانی در ماجراها ظاهر می شود.

در داستان اول یعنی همان من از گاوی که لگد می زند می ترسم این هویت نهفته در روان بنه شخصیت توسط روانکاوی آشکار شده و او از رازی نهفته در ناخودآگاهش مطلع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه داستانی من از گاوی که لگد می زند می ترسم منتشر شد

مجموعه داستانی من از گاوی که لگد می زند می ترسم منتشر شد