مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 10:552020-06-29ورزشي

«بهشت اجابت» بهترین برنامه سحرهای ماه رمضان مراکز استانی کشور شد


مدیر مجموعه تخت فولاد اصفهان از انتخاب ویژه برنامه «بهشت اجابت» به عنوان برترین برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان مراکز استان ها در ارزیابی سازمان صداوسیما خبر داد.

- اصفهان - مدیر مجموعه تخت فولاد اصفهان از انتخاب ویژه برنامه بهشت اجابت به عنوان برترین برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان مراکز استان ها در ارزیابی سازمان صداوسیما خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید علی معرک نژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: ویژه برنامه بهشت اجابت حاصل همکاری مشترک مجموعه تخت فولاد، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و صداوسیمای مرکز اصفهان بود که در سحرهای ماه مبارک رمضان به صورت زنده از مجموعه تخت فولاد به روی آنتن رفت.

وی با اشاره به معرفی مشاهیر و ظرفیت های مجموعه تخت فولاد در این برنامه افزود: برنامه بهشت اجابت سال گذشته به عنوان دومین برنامه برتر ماه رمضان در کشور انتخاب شد لذا برای حفظ سطح کیفی برنامه و ارتقای آن از چند ماه قبل کارگروه هایی تشکیل دادیم و با دریافت نظرات و پیشنهادات افراد صاحب نظر این حوزه که در شورای فرهنگی و کمیته عالی مجموعه تخت فولاد بررسی شد، تصمیم گرفتیم جذابیت های جدیدی به برنامه بهشت اجابت سال 99 اضافه کنیم و ارتباط مخاطبان با برنامه را افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بهشت اجابت» بهترین برنامه سحرهای ماه رمضان مراکز استانی کشور شد

«بهشت اجابت» بهترین برنامه سحرهای ماه رمضان مراکز استانی کشور شد