مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 06:552020-06-29اقتصادي

بادامچیان: مشکل گرانی ها از سوءمدیریت دولت است


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه برجام و امیدهای کاذب به آن سیاست بی ثمر هم تمام شده است، گفت: دولت به دلسوزی های دلسوزان واقعی مردم هم بی اعتناست و این قابل قبول نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در نشست هفتگی این حزب با اشاره به افزایش بی رویه قیمت کالاها و کاهش ارزش پول ملی و مشکلات گرانی بی حساب مسکن، نرخ ارز و سکه و طلا اظهار داشت: دولت آقای دکتر روحانی می خواهد این مشکلات را حل کند ولی باید قبول نماید که با این مدیران ـ غیر برخی از آنها ـ و سیاست های این دولت، امکان حل مشکلات وجود ندارد.

رییس بانک مرکزی هر روز وعده می دهد که نرخ ارز واقعی نیست و کاهش خواهد یافت ولی همه شاهد هستند که هرروز قیمت ها بدون دلیل بالا می رود.

پس ایشان نتوانسته و نمی تواند ارز را سامان دهد.

یا باید سیاست و برنامه اش را تغییر دهد و یا کار را برعهده دیگری بسپارد.

یا وزیری که نمی تواند مشکلات تحت مسئولیتش را حل کند، چرا باید در همان مسئولیت باقی بماند؟ * رییس جمهور پاسخ دهد وی در ادامه افزود: رییس محترم جمهور در سال 92 گفت چرا هر روز دست در جیب مردم می کنیم و نصف پول مردم را برداشت می نماییم؟ و پرسیدند که چرا ارزش پول ملی را نصف کردیم؟ حالا ایشان می توانند پاسخ بدهند که چه تدبیری برای حل مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بادامچیان: مشکل گرانی ها از سوءمدیریت دولت است

بادامچیان: مشکل گرانی ها از سوءمدیریت دولت است