مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 05:552020-06-29فرهنگي

یک بازی پرطرفدار سریال تلویزیونی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، شرکت تولید بازی مستقل ZA/UM با شرکت تهیه دی جی2 انترتینمنت همکار شده تا یک اقتباس تلویزیونی از بازی ویدیویی دیسکو الیسیوم بسازد.

- به نقل از هالیوود ریپورتر، شرکت تولید بازی مستقل ZA/UM با شرکت تهیه دی جی2 انترتینمنت همکار شده تا یک اقتباس تلویزیونی از بازی ویدیویی دیسکو الیسیوم بسازد.

تخصص شرکت دی جی2 انترتینمنت در تبدیل کردن بازی های ویدیویی به سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی است.

این شرکت قبلاً فیلم سونیک را ساخت.

بازی فانتزی رول پلیینگ شهری دیسکو الیسیوم با الهام از رمان سال 2013 هوای مقدس و هولناک نوشته رابرت کورویتز ساخته شده است.

داستان این بازی حول محور شخصیت کارآگاهی با گذشته ای مرموز می گذرد که وظیفه حل کردن پرونده جرمی را به او می دهند که ممکن است باعث شکل گیری یک جنگ داخلی میان گروه های سیاسی مختلف بشود.

این بازی در سال 2019 منتشر شد و توانست در جوایز بازی سال موفق به کسب جوایز بهترین روایت، بهترین بازی مستقل، بهترین بازی آرپی جی و تعدادی جایزه دیگر بشود.

هلن هیندپر نویسنده روایت اصلی بازی در بیانیه ای گفت: ما بسیار از پاسخی که بازی دریافت کرده متشکر هستیم و خیلی خوشحالیم که با دی جی2 همکاری کنیم تا فرنچایز را به دیگر رسانه ها و مخاطبان جدید گسترش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بازی پرطرفدار سریال تلویزیونی می شود

یک بازی پرطرفدار سریال تلویزیونی می شود