مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 13:452020-06-28اقتصادي

کرونا در آب و فاضلاب تهران مشاهده نشد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران با اشاره به اینکه طبق آزمایش های صورت گرفته در آب و فاضلاب تهران کرونا وجود ندارد گفت: 30درصد مردم در آب پرمصرف هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا بختیاری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی روز گذشته بیش از 3 میلیون متر مکعب آب توسط مردم تهران مصرف شده است اظهار داشت: از همه مردم عزیز می خواهیم که نسبت به مدیریت مصرف آب اقدام کنند چرا که این حجم مصرف رکورد 50 سال اخیر را زده است.

بختیاری با بیان اینکه طبق آزمایش های صورت گرفته هیچ گونه موردی از کرونا در آی و فاضلاب استان تهران مشاهده نشده است گفت: سلامت مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این راستا به هیچ عنوان کوتاهی صورت نخواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران از بهره برداری از تصفیه خانه فیروز بهرام در غرب تهران طی بهمن ماه سال جاری خبر داد و افزود: برای این تصفیه خانه 2 هزار و 300 میلیارد تومان هزینه در نظر گرفته شده است که فاضلاب دو میلیون و 100 هزار نفر را پوشش خواهد داد.

وی در خصوص مقدار آب ذخیره شده پشت سدها نیز عنوان داشت: امسال یک میلیارد و 138 میلیون متر مکعب آب در پشت سدهای تهران ذخیره شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در آب و فاضلاب تهران مشاهده نشد

کرونا در آب و فاضلاب تهران مشاهده نشد