مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 09:402020-06-28فرهنگي

مشارکت 32.5 هزار گیلانی در جشنواره کتابخوانی رضوی/ تقدیر از برگزیدگان در دهه ولایت


مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان 31 تیرماه را آخریت مهلت شرکت در جشنواره مجازی کتابخوانی رضوی دانست و گفت: تاکنون 32 هزار و 500 گیلانی در گروه های سنی مختلف کودک، - ایسنا/گیلان مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان 31 تیرماه را آخریت مهلت شرکت در جشنواره مجازی کتابخوانی رضوی دانست و گفت: تاکنون 32 هزار و 500 گیلانی در گروه های سنی مختلف کودک، نوجوان و بزرگسال شرکت کرده اند.

پریسا کرمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مشارکت خوب مردم گیلان در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، اظهار کرد: به دلیل همین مشارکت و استقبال خوب دوستداران کتاب، مهلت شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیرماه تمدید شده است.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتاب های مرتبط با سیره ائمه معصومین(ع)، به ویژه حضرت امام رضا(ع) است، افزود: منابع مرتبط با سیره حضرت امام هادی(ع) نیز به عنوان بخش ویژه دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی اضافه شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، انجام فعالیت های فرهنگی به صورت مجازی در شرایط امروز کشور را بسیار مهم دانست و گفت: با توجه به تعطیلی کتابخانه ها کتابداران در منازل و به صورت مجازی فعال بوده و شهروندان را به شرکت در این جشنواره دعوت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 32.5 هزار گیلانی در جشنواره کتابخوانی رضوی/ تقدیر از برگزیدگان در دهه ولایت

مشارکت 32.5 هزار گیلانی در جشنواره کتابخوانی رضوی/ تقدیر از برگزیدگان در دهه ولایت