مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 08:202020-06-28اقتصادي

55 گرم طلای قاچاق در کردستان قیچی شد


مدیرکل استاندارد استان کردستان، گفت: در سه ماه اول سال 99 در کل شهرستان ها 12 گشت برگزارشده که از 60 مرکز، 55 گرم مصنوعات طلای قاچاق قیچی شده است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل استاندارد استان کردستان، گفت: در سه ماه اول سال 99 در کل شهرستان ها 12 گشت برگزارشده که از 60 مرکز، 55 گرم مصنوعات طلای قاچاق قیچی شده است.

ژیلا یزدانی امروز(8 تیرماه) در نشست خبری دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و روسای کارگروه های تخصصی، با اشاره به نظارت بازار، اظهار کرد: مطابق قوانین سازمان ملی استاندارد مصنوعات طلا با عیار 18 باید ارز شود و پایین تر از این عیار کاملاً غیرقانونی است.

وی افزود: سازمان استاندارد برای شناسایی عیار طلا به هر استانی یک کد شناسایی داده که توسط این سازمان مصنوعات هر واحد تولید مشخص می شود و قابل شناسایی و ردیابی است.

مدیرکل استاندارد استان کردستان، بیان کرد: خریداران توجه داشته باشند تمام مصنوعات طلا باید دارای کد شناسایی سازنده که ترکیبی از یک حرف انگلیسی و یک عدد است، باشد.

یزدانی ذکر کرد: در سال گذشته 583 واحد عرضه مصنوعات گران بهای استان در 107 مورد گشت مشترک مورد بازرسی قرار گرفتند که 396 گرم طلا قیچی و برای ذوب فرستاده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 گرم طلای قاچاق در کردستان قیچی شد

55 گرم طلای قاچاق در کردستان قیچی شد