مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 04:202020-06-28پزشكي

افزایش تست روزانه کرونا در کرمانشاه به 1100 مورد


رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه از افزایش تست های روزانه کرونا در استان به 1100 مورد از امروز(هشتم تیر) خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه از افزایش تست های روزانه کرونا در استان به 1100 مورد از امروز(هشتم تیر) خبر داد.

دکتر ابراهیم شکیبا در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شلوغی و ازدحام مراکز 16 ساعته، گفت: خوشبختانه مردم کرمانشاه توجه زیادی به سلامت خود دارند و افراد بسیاری همه روزه برای انجام تست کرونا به مراکز 16 ساعته استان مراجعه می کنند.

وی افزود: ظرفیت این مراکز محدود است و نمی توانند پاسخوگی همه مراجعین باشند، لذا تقاضا می شود تنها افرادی که دارای علائم مشخص کرونا هستند به این مراکز مراجعه کنند.

شکیبا با بیان اینکه میانگین زمان پاسخ دهی نمونه ها حدود 72 ساعت است، گفت: اگر مردم رعایت کرده و تنها افراد دارای علامت مراجعه داشته باشند، حجم نمونه ها کمتر شده و سرعت پاسخ دهی افزایش می یابد.

وی افزود: در حال حاضر 20 مرکز 16 ساعته در سطح استان فعال است که تقاضا داریم تنها افراد دارای علامت به این مراکز مراجعه داشته باشند.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه از افزایش تست های کرونا در این مراکز از امروز (هشتم تیر) خبر داد و افزود: از امروز تعداد تست های کرونا در استان به روزانه 1100 تست می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تست روزانه کرونا در کرمانشاه به 1100 مورد

افزایش تست روزانه کرونا در کرمانشاه به 1100 مورد