مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 14:252020-06-27اقتصادي

11 درصد مدارس خراسان شمالی تخریبی است


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: هم اکنون 11 درصد مدارس استان تخریبی بوده و این شاخص در سطح کشور 26 درصد است.

- امین فلاح کوشکی امروز هفتم تیرماه در نشست خبری با اشاره به اینکه در سال گذشته، 46 پروژه به بهره برداری رسیده است، اضافه کرد: در سال 99 نیز 37 پروژه با 20 میلیارد تومان اعتبار بالغ بر 31 هزار متر مربع فضای آموزشی به دانش آموزان استان تحویل داده می شود.

وی ادامه داد: در سفر وزیر آموزش وپرورش به استان 100 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که به صورت جدی پیگیر اجرایی شدن این اعتبار هستیم.

فلاح کوشکی با اشاره به اینکه رازوجرگلان در زمینه فضای آموزشی شهرستان محروم نیست، اضافه کرد: 11 درصد مدارس استان و چهار درصد مدارس رازوجرگلان تخریبی هستند و میانگین کشوری در این خصوص 26 درصد است.

وی اضافه کرد: سفرمقام معظم رهبری به استان پیشرفت بسیار خوبی را در حوزه افزایش سرانه فضای آموزشی مدارس به دنبال داشته است و این در حالی است که مصوبات این سفر اختصاص 119 میلیارد تومان اعتبار بوده و تاکنون 210 میلیارد تومان اعتبار از سوی مقام معظم رهبری به مدارس استان اختصاص یافته است.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی تاکید کرد: مدارس خشتی و گلی و مدارس سنگی در استان جمع آوری شده است و در سال جاری نیز 14 هکتار زمین به فضای آموزشی مدارس است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 درصد مدارس خراسان شمالی تخریبی است

11 درصد مدارس خراسان شمالی تخریبی است