مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 09:152020-06-27حوادث

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کردکوی


فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کردکوی خبرداد.

- سرهنگ سعید دادگر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در پی شکایت یکی از طلاسازان مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی کردکوی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: طی بررسی های پلیس مشخص شد متهم صاحب یک طلافروشی در کردکوی بوده که طی چند مرحله همکاری و جلب اعتماد شاکی، مقدار پنج کیلو و 300 گرم طلا با وعده فروش و بازگرداندن پول آن در مدتی اندک از وی دریافت کرده است.

دادگر تصریح کرد: پس از گذشت مدتی متهم به بهانه های مختلف از پس دادن پول حاصل از فروش طلا خودداری کرده و سرانجام متواری شده است.

وی بیان کرد: اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیس آغاز شد و پس از یک سری تلاش های بی وقفه، ماموران موفق شدند مخفیگاه کلاهبردار را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات موجود به بیش از 42 میلیارد ریال کلاهبرداری از شاکی با وعده خرید و فروش طلا و اعطای سود به وی اقرار کرد.

دادگر با تاکید بر اشراف اطلاعاتی پلیس گلستان در مقابله با مجرمان و قانون شکنان، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کردکوی

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کردکوی