مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 08:452020-06-26سياسي

مردم دیگر طاقت گرانی اجناس را ندارند/ ضرورت محاکمه غارتگران بیت المال


این همه فریاد در این کشور علیه گرانی ها کشیده می شود اما روز به روز وضعیت هم وخیم تر می شود، مردم دیگر طاقت گرانی اجناس را ندارند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، حجت الاسلام علیرضا صفایی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: دهه کرامت و پیشاپیش میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) را به همه مومنان و مومنات تبریک عرض می کنم.

وی در ادامه افزود: هفتم تیرماه، سالروز شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و 72تن از یاران حضرت امام (ره) با انفجار بمب در دفتر حزب جمهوری اسلامی توسط گروهک منافقین در سال 60است، که روز قوه قضاییه هم نام گرفته است.

امام جمعه موقت گچساران گفت: این روزها از قوه قضاییه و شهید والا مقام شهید بهشتی و یارانش زیاد می شنویم ، این ایام مردم از یک طرف به خاطر اقدامات ارزنده آیت الله رییسی دلگرم شده اند و به جهت مقابله جدی با فساد و محاکمه مفسدین اقتصادی و غارت گران بیت المال از مجموعه قوه قضاییه کمال قدردانی را دارند.

صفایی در ادامه اظهار کرد: در این روزها هم شنیدیم افرادی امثال طبری ها که سال ها در قوه قضاییه بروز و ظهور کردند، خیانت ها و جنایت ها هم به ملت تحمیل کردند که امیدواریم مسئولین  قوه قضاییه از وقوع چنین خیانت هایی هم جلوگیری کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم دیگر طاقت گرانی اجناس را ندارند/ ضرورت محاکمه غارتگران بیت المال

مردم دیگر طاقت گرانی اجناس را ندارند/ ضرورت محاکمه غارتگران بیت المال