مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 13:302020-06-24اقتصادي

سود 459 میلیارد تومانی یک بانک از تفاوت سود سپرده و تسهیلات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو بر اساس مقررات بورس برای شرکت های حاضر در بورس اوراق بهادار، چنانچه سهام یک شرکت نوسان بیش از حد داشته باشد، - بر اساس گزارش رسمی یک بانک حاضر در بورس، میزان سود حاصل از تفاوت بین نرخ تسهیلات و سپرده های بانکی در سال گذشته 4 هزار و 596 میلیارد تومان بوده که نسبت به سال قبل از رشد 144 درصد برخوردار بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو بر اساس مقررات بورس برای شرکت های حاضر در بورس اوراق بهادار، چنانچه سهام یک شرکت نوسان بیش از حد داشته باشد، نماد شرکت متوقف می شود و یا اینکه از شرکت خواسته می شود نسبت به سوالات سهامداران خود کنفرانس اطلاع رسانی برگزار کند که دلیل نوسانات شدید سهام خود در بورس را توضیح دهد.

احمد فاضلی معاون مالی بانک صادرات ایران به عنوان شرکت بورسی با نماد وبصادر در سامانه اطلاع رسانی ناشران بورسی، کدال اطلاع رسانی کرده است.

فاضلی معاون مالی بانک صادرات ایران در نامه ای به مجید نوروزی معاون ناشران و اعضای شرکت بورس اوراق بهادار تهران در مورد شفاف سازی طی کنفرانس اطلاع رسانی اعلام کرد، میزان اسپرد (تفاوت بین سود تسهیلات اعطایی و سپرده های بانکی) گفت: مطابق صورت های مالی سال 98 بانک صادرات ایران خالص درآمد تسهیلات و سپرده گذاری از مبلغ 19 هزار و 92 میلیارد ریال د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود 459 میلیارد تومانی یک بانک از تفاوت سود سپرده و تسهیلات

سود 459 میلیارد تومانی یک بانک از تفاوت سود سپرده و تسهیلات