مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 08:452020-06-24سياسي

لزوم افزایش توجه معلمان به تربیت دینی برای دانش آموزان


امام جمعه یزد با اشاره به نقش دین و اعتقادات مذهبی در تعهد افراد، گفت: افزایش توجه معلمان به تربیت دینی دانش آموزان ضروری است.

- ایسنا/یزد امام جمعه یزد با اشاره به نقش دین و اعتقادات مذهبی در تعهد افراد، گفت: افزایش توجه معلمان به تربیت دینی دانش آموزان ضروری است.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در نشست همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش یزد، اظهار کرد: آموزش و پرورش و حوزه علمیه در تربیت جامعه نقش و وظیفه بسیار مهمی بر دوش دارند.

وی با اشاره به این که کار روحانیون، علما و معلمان تربیت انسان ها است، افزود: در بحث نظام آموزشی نباید صرفا توجه ما به حوزه مباحث علمی دانش آموزان باشد و حتما باید به تمام جوانب و ساحت های تربیتی توجه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر این که معلمان باید یک دغدغه ویژه نسبت به مباحث دینی و تقویت اعتقادی دانش آموزان داشته باشند، گفت: تعالی دانش آموزان در حوزه های دینی و اعتقادی باید مهمترین دغدغه ای باشد که در وجود معلمان قرار دارد.

ناصری یزدی تصریح کرد: تقویت مبانی و اعتقادات دینی دانش آموزان سبب می شود که کودکان و نوجوانان ایران روحیه ای خدوم و متعهد داشته باشند و برای کمک به همه مردم تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش توجه معلمان به تربیت دینی برای دانش آموزان

لزوم افزایش توجه معلمان به تربیت دینی برای دانش آموزان