مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 08:302020-06-24اقتصادي

استقبال از افزایش مبلغ حق مسکن در هیات دولت


رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران تصویب مصوبه افزایش 200 هزار تومانی حق مسکن کارگران در هیات وزیران را با توجه به حضور وزیران کابینه در نشست شورای عالی کار محتمل دانست و گفت: - رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران تصویب مصوبه افزایش 200 هزار تومانی حق مسکن کارگران در هیات وزیران را با توجه به حضور وزیران کابینه در نشست شورای عالی کار محتمل دانست و گفت: با توجه به افزایش سرسام آور هزینه های مسکن و اجاره بها از افزایش مبلغ حق مسکن در هیات وزیران استقبال می کنیم.

ناصر چمنی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون خبری در خصوص تصویب پیشنهاد افزایش کمک هزینه مسکن کارگران در هیات دولت دریافت نکرده ایم و وزیر کار قول مساعد داده است که این مساله را تا تصویب مصوبه در هیات وزیران پیگیری کند.

وی ادامه داد: ما توافق کردیم که همین عدد 200 هزار تومان که برای افزایش حق مسکن درنظر گرفته و تصویب شده در هیات وزیران به تصویب برسد و با توجه به آنکه دو وزیر کابینه در نشست تعیین حق مسکن کارگران در شورای عالی کار حضور داشتند به احتمال زیاد این رقم به تصویب خواهد رسید.

رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ادامه داد: سرپرست وزارت صمت و نماینده وزیر اقتصاد در جلسه 17 خرداد ماه با افزایش 200 هزار تومانی حق مسکن موافقت کردند و لذا انتظار داریم که همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از افزایش مبلغ حق مسکن در هیات دولت

استقبال از افزایش مبلغ حق مسکن در هیات دولت