مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 08:152020-06-23سياسي

آشنایی با تعالیم اسلامی زمینه ساز حفظ جایگاه دختران است


رییس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت آشنایی با تعالیم اسلامی را به عنوان یک زمینه برای حفظ جایگاه دختران در خانواده عنوان کرد.

- رییس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت آشنایی با تعالیم اسلامی را به عنوان یک زمینه برای حفظ جایگاه دختران در خانواده عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی درباره چگونگی گرامی داشت جایگاه دختران گفت: همین که به نیکی با جایگاه دختر در تعالیم اسلامی آشنا شویم، شأن و جایگاه دختر حفظ می شود.

وی درهمین رابطه با بیان چند روایت درباره اهمیت دادن به دختران در خانواده گفت: وقتی حضرت زهرا (س) وارد جایی می شد که حضرت محمد (ص) در آن حضور داشت ایشان به احترام دخترش تمام قد از جای خود بلند می شد و محل نشستن خود را به حضرت زهرا (س) می سپرد.

در ادامه ارزانی درباره جایگاه حضرت معصومه (س) هم این طور گفت: از حضرت امام جواد (ع) نقل است که ایشان گفته اند هرکس عمه ام را در شهر قم زیارت کند بهشت بر او واجب می شود.

آیت الله بهجت هم درباره جایگاه ایشان می گفت مردم قدر بانو حضرت معصومه (س) را نمی شناسند اگر این شناخت را داشتند هر آیینه در حرم خندقی حفر می شد و مردم خاک آن را با خود می بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با تعالیم اسلامی زمینه ساز حفظ جایگاه دختران است

آشنایی با تعالیم اسلامی زمینه ساز حفظ جایگاه دختران است