مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 03:452020-06-23سياسي

شبکه استانی صدا و سیمای کردستان متعلق به همه نیروهای انقلابی است


مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان با اشاره به اهمیت رسانه و تاثیرگذاری رسانه در عصر حاضر، گفت: شبکه استانی مرکز کردستان متعلق به همه نیروهای انقلابی در استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر عبدالملکی صبح امروز سه شنبه در جلسه هم اندیشی اعضای کمیته مراسمات هفته حقوق بشر آمریکایی که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز رسانه به جایگاه مهمی در تمامی تصمیم سازی و تصمیم گیری ها دست پیدا کرده و به همین دلیل باید نسبت به این بخش باید با حساسیت بیشتری برخورد کرد.

وی ادامه داد: امروز صدا و سیما در کشور ما در تمامی تحولات و اتفاقات داخلی و خارجی حضور دارد و خوشبختانه در استان کردستان نیز ما سعی کردیم به بهترین شکل ممکن از طرفیت های رسانه در راستای کمک به توسعه پایدار در این استان بهره برداری کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان افزود: شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان به اندازه توان خود سعی کرده است در بستر رسانه ای ملی و حتی بین المللی فعالیت های خوبی را اجرایی کند و در همین راستا انتظار داریم که همه دلسوزان نظام و انقلاب نیروهای توانمند را به ما معرفی کنند تا از ظرفیت آنها در رسانه ملی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه استانی صدا و سیمای کردستان متعلق به همه نیروهای انقلابی است

شبکه استانی صدا و سیمای کردستان متعلق به همه نیروهای انقلابی است