مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 10:152020-06-22پزشكي

پیگیری خرید 2 دستگاه «ام آر آی» برای بیمارستان های خرم آباد و پلدختر


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در صدد اخذ اعتبارات برای تکمیل بیمارستان جدید خرم آباد و آوردن دو دستگاه ام آر آی برای شهرستان پلدختر و بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست کمیسیون ماده 20 امروز دوشنبه با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان و اعضای این کمیسیون، در خصوص بررسی پرونده های رسیده که مهمترین مصوبات آن صدور مجوز تأسیس داروخانه در شهرستان های خرم آباد و ازنا بود، در سالن اجتماعات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این نشست محسن اسد بیگی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به پیگیری این معاونت در خصوص تهیه تجهیزات و ملزومات پزشکی و اقلام دارویی بیماران با توجه به شیوع کرونا ویروس بیان داشت: خوشبختانه با شیوع ویروس کرونا با درایت و ابتکار خوب رییس دانشگاه در بحث مراقبت از بیماران و همچنین استفاده از کادر پزشکی در کنار دیگر همکاران زحمتکش بهداشت و درمان استان، ما شاهد عملکردی مثبت از دانشگاه در بحث مقابله با کرونا و درمان بیماران بودیم.

وی گفت: هیج مورد مرگی در بین کادر درمانی دانشگاه گزارش نشده، نتیجه عملکرد مثبت و تهیه داروهای جدید و متناسب با شرایط حاد کرونایی است که علی رغم محدودیت ها، کار ارزشمندی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان صورت گرفته و برای ما باعث اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری خرید 2 دستگاه «ام آر آی» برای بیمارستان های خرم آباد و پلدختر

پیگیری خرید 2 دستگاه «ام آر آی» برای بیمارستان های خرم آباد و پلدختر