مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 06:452020-06-22سياسي

برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری


مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: ویژه برنامه های دهه نورانی کرامت از فردا همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می شود.

- حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به برنامه های دهه کرامت گفت: با توجه به شرایط خاص امسال و محدودیت در برگزاری جشن های ویژه مشابه هر سال، گرامیداشت این دهه با رعایت پروتکل های بهداشتی و تجمع محدود در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: سرآغاز این فرخنده دهه؛ جشن میلاد کوثری از نور، شفیعه روز جزاء، حضرت فاطمه معصومه (س) است که روز دختر نیز نامگذاری شده و میانه اش سالروز ولادت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ است و پایان نیکوی آن همزمان با سالروز ولادت هشتمین حجت حق، نگین تابان ایران زمین و رضای آل محمد حضرت امام رضا (ع) است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری توضیح داد: دهه کرامت، تجلی روز هایی از جشن نور و معنویت، پیام آور جشن و شادی و تداعی کننده رحمت و کرامت خاص پروردگار متعال است که وجود این سه منشا نور را در سرزمین مان مایه برکت و معنویت قرار داده است.

امیری خاطرنشان کرد: به شکرانه این عید سراسر نور و شادی، یک دهه است که دهه کرامت برگزار می کنیم و میلادشان را به عنوان فرصتی ناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری

برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری