مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 11:052020-06-21سياسي

لباس شهرت برای مسؤولین جایز نیست


رضایی پوشیدن لباس شهرت برای مسؤولین و مردم را جایز ندانست و گفت: بزرگان و امامان معصوم پوشیدن لباسی که فرد مؤمن و انسان را انگشت نما کرده و متناسب با شأن یک فرد نباشد جایز نمی دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤول نمایندگی ولی فقیه تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان لنگرود در حسینیه این تیپ با بیان اینکه شیعه باید آراستگی در ظاهر و باطن خود را حفظ کند، اظهار کرد: کسی که خود را شیعه حضرت علی (ع) معرفی می کند باید بداند ظاهر انسان نشان دهنده باطن اوست و کسی که آراستگی در ظاهر دارد باطنش هم با پاکی و زیبایی همراه است.

وی با اشاره به روایتی از امام جعفر صادق (ع) در خصوص ظاهر انسان گفت: دوستداران اهل بیت باید حلال و حرام را رعایت و ظاهرش نشان دهنده باطنش باشد لذا باید به این نکته توجه کرد که ظاهر هر فرد مؤمنی نشان دهنده دین و باطن او بوده و باید برای حضور در محضر پروردگار لباس مناسبی بپوشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه با اذعان به اینکه سخن انسان نشان دهنده عقل انسان است، تصریح کرد: فرد مؤمن و پرهیزکار باید در سخنانش بسیار دقت کند تا آبروی کسی را نبرده و به کسی تهمت ناروا نزند زیرا بنا بر احادیث و روایات مختلف از بزرگان اسلام، حرف و سخن هر فردی نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس شهرت برای مسؤولین جایز نیست

لباس شهرت برای مسؤولین جایز نیست