مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 04:102020-06-16اقتصادي

کرونا و معضل رشد احداث خانه دوم در مازندران!


این روزها که کرونا با تمام وجود در حال تاخت و تاز است و بسیاری از مردم را خانه نشین کرده، تعداد زیادی از هموطنان مان نیز قصد سفر کرده اند و از این استان، - به استان دیگر در حال سفر هستند، در این میان مازندران، همواره یکی از استان های هدف است، مسافرانی که از خانه ماندن خسته شدند و به شمال آمدند، آمدنی که نه تنها، موجب شیوع کرونا شده بلکه است آثاری همچون معضل رشد خانه دوم و افزایش قیمت زمین را به همراه دارد.

عضو هیئت علمی گروه جهانگردی دانشگاه مازندران با بیان اینکه گردشگری در شرایط کرونا در استان هایی مانند مازندران، گیلان و گلستان امکان پذیر و موجب معضل رشد احداث خانه دوم در مازندران شده است، گفت: وقتی مردم از تفکر آمرانه فاصله بگیرند گردشگری در اوج کرونا نیز جریان دارد.

مهدی رمضان زاده لسبویی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه حرکت اصلی گردشگری کاهش یافته اما جریان اصلی خود را طی می کند، اظهار کرد: شیوع کرونا فرصتی است که اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بتوانند با همکاری وزارتخانه از آن استفاده کند.

عضو هیات علمی گروه جهانگردی دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه مدیریت ریسک در زمینه گردشگری در استان مازندران امکان خارجی ندارد، تصریح کرد: بسیاری از کشورها با مدیریت ریسک می توانند وقتی به چالش ها رسیدند آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و معضل رشد احداث خانه دوم در مازندران!

کرونا و معضل رشد احداث خانه دوم در مازندران!