مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 20:052020-06-15سياسي

نظارت گروه های بازرسی بر اجرای مصوبات ستاد کرونا در ادارات بروجرد


همه افراد ملزم به زدن ماسک هستند و در این راستا گروه بازرسی تشکیل خواهد شد و به طور نامحسوس به ادارات سرکشی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرحیم رحیمی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: بروجرد رتبه ششم ابتلای به کرونا در استان را دارد.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از 40 هزار نفر از شهرهای دیگر به بروجرد سفر می کنند، افزود: براساس تصمیمات گرفته شده از روز شنبه همه افراد ملزم به زدن ماسک هستند و در این راستا گروه بازرسی تشکیل خواهد شد و به طور نامحسوس به ادارات سرکشی خواهند کرد.

فرماندار بروجرد ادامه داد: همه کارمندان ادارات و ارباب رجوع ها باید از ماسک استفاده کنند در غیر این صورت رییس اداره باید پاسخگو باشد.

رحیمی تصریح کرد: امروز خطر شیوع کرونا در ازدحام جمعیت در بازارها و دست فروشان بیشتر از بازگشایی هتل ها، پارک ها و تفرجگاه ها است.

وی اظهار داشت: پروتکل های بهداشتی باید در فروشگاه های زنجیره ای و بازار رعایت شود در غیر این صورت با آن ها برخورد می شود.

فرماندار بروجرد ادامه داد: امروز در مرحله سازگاری با کرونا هستیم چون کرونا در کشور ماندگار است و باید با آن سازگاری ایجاد کنیم و فاصله اجتماعی و پروتکل ها را رعایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت گروه های بازرسی بر اجرای مصوبات ستاد کرونا در ادارات بروجرد

نظارت گروه های بازرسی بر اجرای مصوبات ستاد کرونا در ادارات بروجرد