مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 11:252020-06-15ورزشي

تجلیل از چهره های علمی و ادبی موجب الگوسازی برای نسل جوان میشود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت:چهره های علمی، ادبی، هنری، ورزشی و فرهنگی از افتخارات و سرمایه های ملی محسوب می شوند که تجلیل و معرفی آنها می تواند الگویی برای نسل جوان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه محمد بیگی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان روز سه شنبه به همراه صادق قندی بخشدار، رحیم لو شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه و جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی با حضور در منزل شهید عباسقلی حبیبی با پدر شهید دیدار و گفتگو کرد.

فاطمه محمد بیگی در در دیدار با استاد عباسقلی حبیبی شاعر، خوشنویس و فرهیخته شهر محمدیه اظهار داشت: تجلیل از فرهیختگان از کارهای ارزشمندی است که می تواند در معرفی چهره های شاخص به نسل جوان نیز مؤثر باشد.

وی بیان کرد: افراد فرهیخته زیادی در شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان هستند که در عرصه های مختلف فعالیت می کنند که وجودشان به غنای فرهنگی استان نیز کمک کرده است.

مدیرکل امور کتابخانه های استان قزوین با اشاره به آثار ارزشمند عباسقلی حبیبی شاعر و هنرمند پیشکسوت شهر محمدیه یادآور شد: استاد حبیبی پدر شهید بزرگوار حسن حبیبی از افتخارات بزرگ منطقه هستند که با نگارش چند کتاب با نام های خورشید به خون نشسته ، گل مریم و دیوان حبیبی مجموعه آثار ادبی و هنری ارزشمندی از خود برجای گذاشته اند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از چهره های علمی و ادبی موجب الگوسازی برای نسل جوان میشود

تجلیل از چهره های علمی و ادبی موجب الگوسازی برای نسل جوان میشود