مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 06:252020-06-15اجتماعي

حدود 300 دوره آموزشی سبک زندگی قرآنی در سطح کشور برگزار شده است


معاون آموزش و پژوهش سازمان دارالقرآن کریم کشور گفت: حدود 300 دوره آموزشی سبک زندگی قرآنی در دو سال گذشته در سراسر کشور برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی شکری صبح دوشنبه در دوره تربیت معلم آشنایی با سبک زندگی قرآنی (سطح 1) در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، با اشاره به اینکه باید به فعالیت های قرآنی بیشتر بپردازیم، اظهار کرد: کسی که در پناه قرآن قرار می گیرد، خداوند از وی محافظت می کند.

وی با بیان اینک قرآن کریم نجات بخش و ایمنی بخش است، تصریح کرد: یکی از معابر مهم رسیدن به تمدن اسلامی، توجه به سبک زندگی است.

معاون آموزش و پژوهش سازمان دارالقرآن کریم کشور با تاکید بر اینکه سبک زندگی قطعاً به تلاش علمی و عملی نیاز دارد، افزود: تحقق سبک زندگی قرآنی و فراگیر شدن آن در جامعه مستلزم تلاش بیشتر و متقن است.

وی خاطرنشان کرد: زندگی مجموعه ای از ارتباطات است و باید ارتباطات خود را قرآنی کرده و بر مدار معارف قرآنی قرار دهیم.

شکری با اشاره به اینکه اگر ارتباط با خداوند تنظیم باشد همه مسائل و مشکلات حل می شود، گفت: ارتباط با خداوند محوری ترین موضوع سبک زندگی قرآنی است.

وی با بیان اینکه حدود 300 دوره آموزشی سبک زندگی قرآنی طی دو سال گذشته در سراسر کشور برگزار شده است، افزود: ترغیب و ترویج ابعاد سبک زندگی مبتنی بر آموزه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 300 دوره آموزشی سبک زندگی قرآنی در سطح کشور برگزار شده است

حدود 300 دوره آموزشی سبک زندگی قرآنی در سطح کشور برگزار شده است