مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 05:552020-06-13فرهنگي

انتشار 50 عنوان کتاب دفاع مقدس در لرستان


معاون ادبیات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از تولید و انتشار 50 عنوان کتاب دفاع مقدس و همچنین تولید 20 کتاب صوتی طی سال جاری در انتشارات پراکنده خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون ادبیات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از تولید و انتشار 50 عنوان کتاب دفاع مقدس و همچنین تولید 20 کتاب صوتی طی سال جاری در انتشارات پراکنده خبر داد.

محمدتقی عزیزیان امروز در جمع خبرنگاران، در رابطه با فعالیت نشر پراکنده در سال 1398 و 1399، اظهار کرد: تولید و رونمایی از 30 عنوان کتاب دفاع مقدس در سال 1398 در گونه های خاطره، تاریخ شفاهی، شعر، داستان و زندگینامه داستانی به سفارش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان و با همکاری دانشگاه های لرستان، علوم پزشکی، فنی و حرفه ای، آزاد اسلامی، پیام نور، علمی ـ کاربردی و تولید و انتشار 50 عنوان کتاب دفاع مقدس در سال 1399 و همچنین تولید 20 کتاب صوتی از فعالیت های انجام گرفته و پیش روی انتشارات پراکنده است.

وی با بیان این که انتشارات پراکنده، بازوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان است، ادامه داد: این انتشارات جایی است که خاطرات رزمندگان را در ساعات متمادی ضبط و پیاده می سازد، می نگارد و منتشر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 50 عنوان کتاب دفاع مقدس در لرستان

انتشار 50 عنوان کتاب دفاع مقدس در لرستان