مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 05:202020-06-10سياسي

حمام تاریخی «حاج شهبازخان» کرمانشاه نخستین مرکز خلاق صنایع دستی کشور می شود


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: سازمان یونیدو حمام تاریخی «حاج شهبازخان» کرمانشاه را با هدف آوردن نوآوری و خلاقیت به صنایع دستی به عنوان نخستین مرکز خلاق صنایع دستی در کشور انتخاب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، امید قادری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: یکی از برنامه های میراث فرهنگی ارتقای هر چه بیشتر خلاقیت در بحث صنایع دستی و ایجاد اشتغال است.

وی از نوآوری، خلاقیت و هم اندیشی صنعتگران به عنوان یک حلقه گمشده از این صنعت در استان یاد کرد و افزود: این هم اندیشی و خلاقیت با روابط خارجی و هنرمندان مختلف دنیا پیوند می خورد و از ظرفیت صنعتگران با استفاده از تجربیات موفق بین المللی ترکیب جدیدی را به وجود می آورد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه اضافه کرد: بر این اساس سازمان توسعه صنعتی ملل متحد، یونیدو (سازمان وابسته به یونسکو) با همکاری اداره کل میراث فرهنگی حمام تاریخی حاج شهبازخان را در کرمانشاه با هدف آوردن نوآوری و خلاقیت به صنایع دستی به عنوان نخستین مرکز خلاق صنایع دستی در کشور انتخاب کرده است.

وی با بیان اینکه به تازگی این حمام تاریخی مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است، افزود: حمام حاج شهبازخان در فاز اول با اعتباری در حدود 600 میلیون تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمام تاریخی «حاج شهبازخان» کرمانشاه نخستین مرکز خلاق صنایع دستی کشور می شود

حمام تاریخی «حاج شهبازخان» کرمانشاه نخستین مرکز خلاق صنایع دستی کشور می شود